Termeni si conditii

 

   1. PREVEDERI GENERALE

   Termenii si conditiile se aplica la achiziționarea online a produselor de pe site-ul www.florentinas.ro si specifică drepturile si obligatiile vânzătorului (distribuitorului) și ale cumparatorului (clientului, consumatorului). Vanzator si operator al operatiunilor online este SC Global Trading Network SRL, cu sediul in Str. Drumul Fermei, Nr. 13, Popesti-Leordeni, Ilfov, Cod Postal 077160, CUI 33616784, J23/2769/2014.

   Relatia dintre parți este guvernata de urmatoarele acte normative:

      - OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor.

      - OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

      - Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementărilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor.

      - Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic.

 

   2. COMANDA

   Cumpărătorul poate efectua comenzi prin adăugarea produsului/lor în coșul de cumpărături urmând apoi pașii în care va selecta modalitatea de plată și va introduce detaliile de contact și de livrare. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături în lipsa finalizării comenzii nu atrage după sine înregistratrarea unei comenzi și implicit nici rezervarea automată a produsului.

   După finalizare, detaliile comenzii se pot verifica atât în atașamentul mesajului de confirmare cât și în secțiunea istoric comenzi din contul de utilizator de pe site-ul nostru.

   Prin finalizarea comenzii cumpărătorul agrează ca toate datele furnizate, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate.

 

   3. DEFINIȚII

   Contract de vânzare - orice contract în temeiul căruia vânzătorul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora.

   Vânzătorul (distribuitorul) - o persoană, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale oferă produsul consumatorului. Este orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acționează în cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale în legătură cu contractele care intră sub incidența OUG nr. 34/2014, precum și orice persoană care acționează în același scop, în numele său pe seama acesteia.

   Consumator (cumpărătorul) - orice persoana fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale, acţionează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale.

   Distribuitor (operatorul economic din lanțul de distribuție) - o persoană fizică sau juridică,autorizată, care, în cadrul activității sale profesionale, în concordanță cu termenii și condițiile contractuale, fabrica, importă, transportă sau comercializează produse ori părți din acestea sau prestează servicii.

   Încheierea contractului de vânzare - Comanda făcută de cumpărător este un act cu efecte juridice, sub condiția confirmării și acceptării comenzii de către vânzător. Din momentul acceptării comenzii de către vânzător  și receptionării acceptarii comenzii de către cumpărător între părți este încheiat un contract generator de drepturi și obligații în sarcina ambelor părți, așa cum sunt definite ele în contract sau în termenii și condițiile prezente, care sunt parte integrantă din acest contract.

   Termeni și condiții - ințelegerea contractuală dintre vânzător și cumpărător, în conformitate cu termenii și condițiile arătate în această secțiune. Cumpărătorul acceptă termenii în care este încheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care generează efecte juridice de la momentul încheierii contractului de vânzare prin confirmarea și acceptarea comenzii de către vânzător. Cumpărătorul se obligă să ia la cunoștință prezentele condiții, condiții pe care se consideră că le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii către vânzător.

   Dreptul de retragere:

   Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 10 zile.

   Perioada de retragere expiră după 10 zile începând de la ziua:

      - la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.

      - la care intraţi dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care ați comnadat bunuri multiple printr-o singură comandă și acestea au fost livrate separate.

      - la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese, în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părți.

   Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail la adresele indicate în secțiunea “Contact” a prezentului site-web, secțiune care face parte din termenii și condițiile prezente.

   Dacă vă retrageți, vom rambursa suma, fără intârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 10 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare prin transfer bancar (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere); în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Pentru anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

   În cazul în care ați recepționat produsele comandate, expediați produsele fără întârzieri nejustificate la următoarea adresă: SC Global Trading Network SRL, cu sediul in Str. Dr. Fermei nr.13, Popesti-Leordeni, Ilfov, Cod Postal 077160 în decurs de maximum 10 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 10 zile.

   Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor și sunteți responsabili doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

   Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.

   In funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.

   Numai în anumite situații care depind numai de decizia vânzătorului, acceptăm returnarea produselor dacă acestea au fost folosite o singură dată sau prezintă mici urme de uzură. În astfel de cazuri vânzătorul va face o verificare asupra produsului și va stabili valoarea care trebuie returnata cumpărătorului (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere).

 

   5. PROCESAREA COMENZILOR

   După înregistrarea comenzii, veți primi prin e-mail un răspuns automat de confirmare. Produsele sunt de regulă livrate în termen de 3-4 zile lucrătoare. Cu toate că toate produsele sunt tot timpul în stoc, în mod excepțional, termenul de livrare se poate prelungi.

   Pentru produsele cu precomandă, veți fi contactat de un operator telefonic pentru a vă comunica timpul exact de livrare și condițiile de transport.

 

   6. TRANSPORT

   Transportul nu este inclus în prețul produselor din stoc. In momentul efectuarii comenzii, dumneavoastră aveti posibilitatea alegerii a modalitatii de livrare. Livrarea se face de catre personalul firmei, prin serviciul de curierat Fan Courier sau prin Posta Romana, în decurs de cel mult 5 de zile de la încheierea contractului. În cazul în care nu sunteți disponibil/ă pentru livrare, veți primi o notificare. Dacă livrarea nu se efectuează în termenul estimat, vă rugăm să ne contactați pentru urgentarea livrării.

 

   7. MODALITĂȚI DE PLATĂ

   Plata in avans - detaliile platii sunt: Cont: RO29 INGB 0000 9999 0457 1611; Banca: ING Bank N.V.Amsterdam – Sucursala Bucuresti; Beneficiar: SC Global Trading Network SRL

   Plata ramburs - prin Posta Romana sau Fan Courier

   Card de credit - metoda de plata complet securizata oferita de plationline.ro. În momentul plății pentru asigurarea protecției tranzacțiilor, transmiterea datelor dumneavoastră confidențiale se face direct prin intermediul procesatorului de plăți. Dacă tranzacția este autorizată, plata este făcută imediat și produsele achiziționate vor fi livrate în termen de 3-4 zile lucrătoare, dacă sunt în stoc. Aceasta tranzactie va aparea pe extrasul de cont cu numele florentinas.ro

 

   8. GARANȚIE ȘI RECLAMAȚII

   Garanția se socotește de la data livrării produsului către cumpărător, și este de 12 luni. Vânzătorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrării sau care apar în interiorul termenului de garanție. O sesizare trebuie făcută prin e-mail-ul sau la numarul de telefon specificate în secțiunea „Contact” a prezentului site. Clientului îi va fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar. Sesizarea trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziția). Orice sesizare va fi procesată fără întârziere și clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur va fi trimisă pe e-mail clientului, imediat ce a fost recepționată sesizarea.

   Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:

      - Dacă este un defect care poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total. Dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, și înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON.

      - Dacă este un defect care împiedică folosirea normala a produsului, înlocuirea acestuia sau renuntarea la achiziție.

      - În cazul defectelor multiple sau repetate se poate opta pentru înlocuirea produsului sau renuntarea la achiziție. Reparația defectului există atunci când același defect, care împiedică folosirea normală, a fost înlăturat de cel puțin 2 ori în perioada de garanție și a reapărut. Defecte multiple înseamnă cel puțin 3 defecte care împiedică folosirea normală.

      - În cazul altor defecte ce nu pot fi înlaturate și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achiziție.

      - În funcție de natura cazului, dovada achiziției produsului este suficientă și necesară.

   Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesată fără nici o întârziere, cu excepția cazului în care parțile s-au înțeles altfel. Vânzătorul va comunica cumpărătorului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea modalitatilor de remediere a defectelor, sau, daca este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

 

   9. PREȚURILE ȘI VALIDITATEA OFERTEI

   Toate prețurile afisate sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor.

   Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

 

   10. DISCOUNT-URI / REDUCERI

   În magazinul online, acordăm diferite tipuri de discount-uri. În cazul în care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea se cumulează.

   Orice cod de reducere poate fi utilizat o singură dată, cu excepția cazului în care este prevăzut în mod explicit altfel. În cazul folosirii multiple în mod abuziv, vânzătorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.

 

   11. VOUCHER CADOU

   Pentru comanda unui Voucher nu se poate aplica discountul oferit de alte cupoane/vouchere.

   Dacă valoarea voucher-ului de reducere sau a voucher-ului cadou este mai mare decât valorea totală a comenzii, diferența nu este platită sau transferată sub forma unui nou voucher.

 

   12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

   Toate datele personale pe care ni le comunicați, nu vor fi comunicate către terțe, persoane fără acordul dvs. prealabil și vor fi prelucrate în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, la departamentul suport clienți prin e-mail la adresa office@florentinas.ro sau la telefon 0751388750. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției. Puteți solicita oricând modificarea, actualizarea sau ștergerea din baza de date. Datele furnizate sunt prelucrate în scopul executării contractului și vor fi transferate către SC Global Trading Network SRL fiind stocate în baza de date a acesteia. Prin lansarea comenzii cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

 

   13. DREPTURI DE AUTOR

   Toate informațiile prezentate pe www.florentinas.ro reprezintă proprietatea SC Global Trading Network SRL; folosirea acestor informații fără acordul SC Global Trading Network SRL se pedepsește conform legilor în vigoare. În cazul în care indentificați materiale care intră sub incidenta drepturilor de autor vă rugăm să ne contactați la office@florentinas.ro.

 

   14. CLAUZE FINALE

   Consumatorului i se poate solicita să completeze anumite formulare și/sau să încheie anumite contracte la momentul plasării comenzii. Procedura poate diferi, în funcție de comandă. Contractele pot fi încheiate în limba română. Cumpărătorul poate modifica eventualele erori materiale, înainte de plasarea comenzii. Termenii și condițiile prezente permit cumpărătorului arhivarea și reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanță pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor rețele.

 

   Acest document de acord între parți a fost redactat în conformitate cu legislația aplicabilă pe teritoriul Romaniei.